O co chodzi?

Potrzebujesz grafiki na swojego bloga?
Banera, tła, drobnych elementów czy całego szablonu? Nie ma problemu. Grafika zajmuje się od paru lat i mogę zaoferować Ci coś wykonanego profesjonalnie i tylko dla Ciebie.


środa, 22 sierpnia 2012

Darmowe tła - Zakupy ^^

Cieszy mnie, że coraz więcej osób trafia na tego bloga i znajduje tu przydatne rzeczy :). Postaram się dodawać darmowe dodatki tak jak pisałam wcześniej przynajmniej raz w tygodniu. Znalazły się też już pierwsze osoby chętne abym zrobiła coś specjalnie dla nich więc muszę też trochę czasu poświęcić im ^^

Dzisiaj mam dla was trzy tła na blogi. Zastanawiałam się czy wrzucić je bezpośrednio czy przygotować taki pak jak zwykle. Myślę jednak, że przy takich dużych grafikach będę wrzucać je tak:

  

Linki bezpośrednie do obrazków: 1 | 2 | 3

Przygotowałam też krótką instrukcje jak wrzucić tło na swojego bloga i jak je ustawić żeby wyglądało dobrze: KLIK  . Te tła najlepiej ustawić jako wyrównane do środka i do góry (opcja nr 2 w instrukcji) oraz odznaczyć przewijanie wraz ze stroną (opcja nr 4). Pozostałe opcje nie będą miały wtedy znaczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz