O co chodzi?

Potrzebujesz grafiki na swojego bloga?
Banera, tła, drobnych elementów czy całego szablonu? Nie ma problemu. Grafika zajmuje się od paru lat i mogę zaoferować Ci coś wykonanego profesjonalnie i tylko dla Ciebie.


sobota, 11 sierpnia 2012

Baner dla Matleeny

Jako iż ma to niejako związek z tematyką bloga chciałam pochwalić się zajęciem 2 miejsca w konkursie na baner. Konkurs organizowany był przez matleenamakeup.blogspot.com. Była to moja pierwsza blogowa praca od dość dawna więc czekałam na wyniki z otwarciem tego bloga :). Ponieważ moja praca zdobyła największą liczbę głosów w komentarzach uznałam to za dobry znak. Mam nadzieje, że drobiazgi które będę tutaj wrzucać też wam się spodobają i będą dla was użyteczne. Myślę, że już jutro bądź pojutrze wrzucę nowy pak etykiet lub może jakieś tła na blogi :)
A to moja wygrana praca:
Dziękuje za wszystkie głosy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz