O co chodzi?

Potrzebujesz grafiki na swojego bloga?
Banera, tła, drobnych elementów czy całego szablonu? Nie ma problemu. Grafika zajmuje się od paru lat i mogę zaoferować Ci coś wykonanego profesjonalnie i tylko dla Ciebie.


poniedziałek, 17 września 2012

Darmowe - Etykiety w kolorze: Czerwone

Dużo osób jest ostatnio zainteresowane wymianą co z jednej strony mnie cieszy bo blog się rozwija i mam co robić a z drugiej w ogóle nie mam czasu na przygotowanie darmowych drobiazgów ^^. Ponieważ jest poniedziałek i bardzo chciałam coś wrzucić postanowiłam przygotować coś bardzo prostego. Tym samym prezentuję wam pierwszą część kolorowych etykiet:



Jako bazę do etykiet użyłam gotowych przycisków wykonanych przez Chris Carey jednak są one dostępne do darmowego użytku komercyjnego i nie tylko tak więc nie ma przeszkód aby korzystać z nich na blogach na zasadach takich jak zwykle.

Aby pobrać wszystkie 8 etykiet kliknij czytaj więcej :)




Jak pobrać: Kliknij prawym klawiszem myszy na wybranej grafice i wybierz opcje 'zapisz jako'.

Grafiki dostępne w tym poście są DARMOWE. Można ich używać całkowicie za darmo, jak się chcę i do kiedy się chce :).

Nie zgadzam się jedynie na odsprzedawanie ich, oraz wykorzystywanie w pracach komercyjnych. Można je jednak do woli pobierać i używać na swoich blogach bez konieczności pytania mnie :).  

1 komentarz:

  1. Kasiu! Domyślam się, że już na mnie nieźle musisz bluzgać, że zapomniałam! Rzuciłam się w wir pracy i cały czas pilnuję paczuszki na biurku, obiecuję - w końcu wyślę! :D

    OdpowiedzUsuń