O co chodzi?

Potrzebujesz grafiki na swojego bloga?
Banera, tła, drobnych elementów czy całego szablonu? Nie ma problemu. Grafika zajmuje się od paru lat i mogę zaoferować Ci coś wykonanego profesjonalnie i tylko dla Ciebie.


sobota, 29 września 2012

Wymiana z Izą

Nie miałam wczoraj w ogóle czasu więc wrzucam dzisiaj, że tak powiem 'zaległe' wymiany :). Zacznę od Izy z http://iza-makeup.blogspot.com/ która poprosiła mnie jedynie o baner na bloga. Przygotowałam jej coś takiego:


Powoli też zaczynają do mnie docierać paczki od dziewczyn dla których robiłam grafiki :). Poniżej zdjęcie kolczyków (a w zasadzie jednego kolczyka bo tak mi było wygodniej fotografować ^^) , które zrobiła dla mnie Mereo (KLIK)

2 komentarze:

  1. Jeszcze raz dziękuję za wymianę :) Mam nadzieję, że z kolczykami trafiłam w Twój gust!

    OdpowiedzUsuń