O co chodzi?

Potrzebujesz grafiki na swojego bloga?
Banera, tła, drobnych elementów czy całego szablonu? Nie ma problemu. Grafika zajmuje się od paru lat i mogę zaoferować Ci coś wykonanego profesjonalnie i tylko dla Ciebie.


poniedziałek, 29 października 2012

Darmowe - Kalendarze na zimę

Ponownie na blogu lądują kalendarze :). Teoretycznie dalej jest jesień ale krajobraz za oknem raczej na to nie wskazuje. Przygotowałam więc trochę śniegowe obrazki. Jeśli nie będzie jakiś specjalnych życzeń od was to prawdopodobnie w tej tematyce (zimna, śniegu i lodu) będzie parę następnych poniedziałków.
Kalendarz oczywiście sam nam się przestawi na Listopad.

Pamiętaj, że ty też możesz zaproponować co ma pojawić się na tym blogu! Wystarczy kliknąć TUTAJ i dopisać się w komentarzach.

Jeśli masz jakiś problem z kalendarzem albo chcesz aby następne miały jakiś konkretny temat to komentarze pod tym postem czekają :).

 



Jak umieścić je na blogu?


1. Wchodzimy w ustawienia bloggera -> układ

2. Dodajemy gadżet HTML/JavaScript
3. W otwartym oknie wklejamy kod spod kalendarza który chcemy umieścić na blogu. Kod możemy pobrać klikając prawym klawiszem myszy w okienku pod kalendarzem i wybierając z listy zaznacz wszystko. Ponownie klikamy na zaznaczony tekst prawym i wybieramy kopiuj. Teraz w pustym oknie nowo utworzonego gadżetu klikamy ponownie prawym klawiszem myszy u wybieramy opcje wklej.

4. Zapisujemy zmiany i ustawiamy gadżet w wybrane miejsce na blogu.

5 komentarzy:

  1. Kasiu normalnie jesteś błyskawiczna ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo przydatne , a ja szukałam jak to zrobić w necie :)
    Blog strasznie przydatny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze, bardzo dobra instrukcja na LinkWithin. Kiedyś może skorzystam, a na razie sobie podaruję, gdyż mam wrażenie, że notki zrobią się mniej estetyczne ;)
    Szablon dla Misi faktycznie był twardym orzechem do zgryzienia, bo jak przeczytałam opis stwierdziłam, że to jakieś combo. Ale kapitalnie to ujęłaś, wykonałaś. Także, genialny pomysł.
    Kalendarze urocze ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten kalendarz czwarty. Czekam na szablon od Ciebie, może będzie mi pasował ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś rewelacyjna!!! Dziękuję za kalendarz!

    OdpowiedzUsuń