O co chodzi?

Potrzebujesz grafiki na swojego bloga?
Banera, tła, drobnych elementów czy całego szablonu? Nie ma problemu. Grafika zajmuje się od paru lat i mogę zaoferować Ci coś wykonanego profesjonalnie i tylko dla Ciebie.


niedziela, 14 października 2012

Wymiana z Pati

Niedziela jak zwykle pracowita. Nadrabiam zaległości z tygodnia. Nie wiem jak ja się wyrobie z czasem jak mi się uczelnia zacznie.
Na pierwszy ogień idzie blog kosmetycznej mamy. Pati nie miała jakiejś bardzo konkretnej wizji bloga więc grafika stworzona dla niej jest moją propozycją. W komentarzach u niej widziałam głosy że zieleń (a w zasadzie kolor miętowy ^^) jest zbyt mocny i daje po oczach. Jeśli macie podobne wrażenie proszę dajcie mi znać. Trochę ślepnę i może powinnam okulary zakładać też do komputera ^^.
Zapraszam do oglądania na żywo: http://pati-kosmetyczkamlodejmamy.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. Co do "tego" koloru, to również tak mi się wydaje. Przy pierwszym wejściu, mocno rzuca się w oczy, no i na dłuższą metę, może chyba męczyć nieco wzrok. Grafika bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń