O co chodzi?

Potrzebujesz grafiki na swojego bloga?
Banera, tła, drobnych elementów czy całego szablonu? Nie ma problemu. Grafika zajmuje się od paru lat i mogę zaoferować Ci coś wykonanego profesjonalnie i tylko dla Ciebie.


czwartek, 20 września 2012

Wymiana z Elą

Ostatnio jestem fabryką grafik ^^. Cieszę się jednak, że robię coś co się przydaje. Kolejną w tym tygodniu wymianę miałam przyjemność przeprowadzić z Elą (KLIK), która udowadnia że ciekawego bloga można prowadzić w każdym wieku. Dodatkowo Ela tworzy genialne rzeczy metodą scrapingu (chyba tak się to nazywa ^^) więc warto do niej zajrzeć. Moja 'graficzna rewolucja' dla niej:
Zapraszam do oglądania na: http://ela17-mojepasje.blogspot.com/

Dodatkowo dotarła do mnie ręcznie robiona bransoletka od Niki (KLIK) w ramach naszej wymiany. Nie dość, że jest ona przepiękna i zrobiona specjalnie dla mnie to jeszcze w paczuszce znalazło się parę słodkości, które są niezastąpione podczas tworzenia grafik :D. Cudo które dostałam wygląda tak:

4 komentarze:

  1. Kasiu zrobiłaś Pani Eli rewelacyjny szablon;-)
    Przy następnej naszej współpracy wyśle Ci jakieś łakocie ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bez łakoci to nie można tworzyć :D
      Fajnie że nie tylko mnie podoba się to co robię ^^

      Usuń
  2. piękne grafiki tworzysz:)
    Chciałam zaprosić Cię do konkursu graficznego na moim blogu, którego zadaniem jest stworzyć dla mnie nagłówek:)

    http://slodki-cukierek.blogspot.com/2012/09/tygodniowy-konkurs-graficzny.html tu są wszystkie informacje.

    Tylko jedna osoba skorzystała z mojej rady by nagłówek był delikatny w pastelowych kolorach i rysunkowy:)

    Mam nadzieje, że weźmiesz udział. Nagrodą jest podusia własnoręcznie robiona (nie przeze mnie), kupiłam ją w sklepie Be Vintage ;)

    Czekam z niecierpliwością na Twoją prace:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem nowa blogerka, wiadomo ze poczatki sa trudne. Postanowilam zorganizowac na poczatek rozdanie a w nim do wygrania bizuteria BIK BOK. Slyszalas o tej marce? Jesli nie to zapraszam na www.bikbok.com do zapoznania sie z ich asortymentem. Sklep ten jest niestety niedostepny w Polsce, ale jako ze mieszkam w Norwegi chce Wam udostepnic conieco.. z tad pomysl na konkurs :)
    Serdecznie zapraszam
    Creamyful <3

    OdpowiedzUsuń