O co chodzi?

Potrzebujesz grafiki na swojego bloga?
Banera, tła, drobnych elementów czy całego szablonu? Nie ma problemu. Grafika zajmuje się od paru lat i mogę zaoferować Ci coś wykonanego profesjonalnie i tylko dla Ciebie.


wtorek, 9 października 2012

Darmowe - Strzałki!

Zapowiadane wczoraj strzałki. Nie byłam pewna w jakim stylu je zrobić więc postanowiłam że pierwsza partia będzie klasyczna. Jest więc sześć zestawów kolorystycznych zawierających: strzałkę w lewo, w prawo oraz napis strona główna. Można je wykorzystać jak się chce jednak ich główne zadanie to zastąpienie linków 'starsze posty', 'nowsze posty' i 'strona główna' znajdujących się na samym dole kolumny z postami. Jak je zainstalować dowiecie się TUTAJ jeśli nie czytałyście jeszcze mojego tutorialu :).

A oto i wszystkie zestawy:













Jak pobrać: Kliknij prawym klawiszem myszy na wybranej grafice i wybierz opcje 'zapisz jako'.

Grafiki dostępne w tym poście są DARMOWE. Można ich używać całkowicie za darmo, jak się chcę i do kiedy się chce :).

Nie zgadzam się jedynie na odsprzedawanie ich, oraz wykorzystywanie w pracach komercyjnych. Można je jednak do woli pobierać i używać na swoich blogach bez konieczności pytania mnie :).  



1 komentarz:

  1. dziękuję Ci pięknie :) skorzystałam z czarnej wersji i tutoriala :) a także napisałam wczoraj maila z zapytaniem do kolejki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń