O co chodzi?

Potrzebujesz grafiki na swojego bloga?
Banera, tła, drobnych elementów czy całego szablonu? Nie ma problemu. Grafika zajmuje się od paru lat i mogę zaoferować Ci coś wykonanego profesjonalnie i tylko dla Ciebie.


środa, 10 października 2012

Gadżety - Zegary, zegarki, zegareczki

Były kalendarze to muszą i być zegarki :). Długo się zastanawiałam jak je zrobić gdyż chciałam aby miały wskazówki a niestety program który jest potrzebny do stworzenia takich gdzieś mi się zapodział. Postanowiłam więc polecić wam stronę z dość sporą bazą zegarków, które możecie użyć. Przykładem jest ten po lewej stronie. Można w niego nawet kliknąć aby go zamknąć ^^.
UWAGA! Dajcie mi znać w komentarzach czy chcecie abym robiła więcej takich postów jak ten czyli odnoszących się do innych (przydatnych) stron czy wolicie tu widzieć tylko rzeczy robione przeze mnie.

Strona którą chce dziś pokazać to http://www.clocklink.com . Nie jest to strona po polsku więc przygotowałam instrukcje jak jej używać gdyby ktoś miał problem. Jest to jednak bardzo proste i w parę kliknięć możemy pobrać zegarek dopasowany do naszego bloga.

1. Na początek wchodzimy TUTAJ.

2. Możemy wybierać zegarki posegregowane w różne kategorie. Są one umieszczone w dwóch miejscach na stronie. Pod każdym zegarkiem znajduje się przycisk który przenosi nas na stronę umożliwiającą dostosowanie zegarka do swoich potrzeb i pobrania go.
3. Po kliknięciu przycisku pod zegarkiem pojawia się regulamin. Aby móc pobrać zegarek musimy kliknąć na 'Accept' pod regulaminem

4. Przeniesie nas wtedy na stronę na której możemy dostosować swój zegarek do naszych potrzeb. Opcji nie ma dużo jednak pozwalają nam one robić najważniejsze rzeczy. Możemy zmienić strefę czasową, wielkość i w wielu modelach zegarków dopasować też kolor.
Strefę czasową można ustalić na dwa sposoby. Wybierając ją ręcznie (wtedy zaznaczamy 'Select by Timezone') lub wybierając opcje 'select by City' i wtedy wybierając interesujący nas kraj a nawet miasto.

5. Po ustawieniu interesujących nas opcji wystarczy, że skopiujemy kod znajdujący się w prostokącie pod zegarkiem i postąpimy dokładnie jak z kalendarzem (instrukcja TUTAJ) tworząc gadżet HTML/JavaScript w układzie bloga.
Gdyby kod z miejsca zaznaczonego na obrazku wyżej nie działał możemy użyć kodu umieszczonego pod nim. Testowałam jednak te zegarki i wszystko powinno być ok z kodem zaznaczonym.


Polecam pooglądać sobie wszystkie kategorie zegarków gdyż wybór jest na prawdę duży. Mnie najbardziej spodobały się:


Ten wyświetla czas w zależności od części świata, którą klikniemy. Jest też dostępny w paru kolorach



A ten jest zwyczajnie słodki :)

Jedynym minusem co zapewne widać jest fakt wyświetlania reklamy po najechaniu. Są jednak trzy modele zegarków bez reklam. Jeśli więc komuś bardzo przeszkadzają to też znajdzie coś dla siebie.

Jeśli macie jakieś pytania/uwagi itp to jak zwykle zapraszam do pisania w komentarzach :)

7 komentarzy:

  1. Każdy Twój post jest świetny, tak więc rób również i takie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam każdy Twój post :)! O mamuniu, ten zegarek zamykany i otwierany jest obłędny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym powiedziała,żebyś robiłą i takie i takie notki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie odpowiada każdy twój post. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. no jasne ze chcemy!!!!!! dzieki wielkie :D

    OdpowiedzUsuń