O co chodzi?

Potrzebujesz grafiki na swojego bloga?
Banera, tła, drobnych elementów czy całego szablonu? Nie ma problemu. Grafika zajmuje się od paru lat i mogę zaoferować Ci coś wykonanego profesjonalnie i tylko dla Ciebie.


niedziela, 7 października 2012

Informacje ogólne

Miało nie być posta bo przez weekend nadrabiam zaległości w wymianach ale mam parę informacji organizacyjnych.

  • Po pierwsze zmieniłam trochę dodany ostatnio tutorial o kopi zapasowej bloga. Dostępny jest pod tym samym adresem co poprzedni: KLIK ale jest znacznie prostszy. Wynika to z tego, że na blogerze działam od niedawna i też nie o wszystkim jeszcze wiem :). Jednak szybko nadrabiam zaległości i gdzie będzie trzeba będę wrzucać odpowiednie korekty.
  • Dodatkowo jak pewnie wiele osób zauważyło po lewej stronie na moim blogu można śledzić jak idzie mi praca z wymianami. Mamy tam teraz trzy kategorie. Zakończone - czyli blogi które już zrobiłam. Aktywne - czyli blogi które w tym momencie robię. Głównie takie których grafiki już zrobiłam le czekają na akceptacje lub korekty. Ostatnia kategoria to Oczekujące - blogi które są zgłoszone ale nie zaczęłam jeszcze nad nimi pracować.
Przypominam też, że cały czas można zgłaszać TUTAJ propozycje odnośnie tutorialów, drobiazgów i różności które chcecie zobaczyć na blogu. 

A już jutro  (jeśli się wyrobie :)) zamówiona instrukcja jak wymienić nudne linki na dole strony pokazujące starsze i nowsze posty na wpadające w oko grafiki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz