O co chodzi?

Potrzebujesz grafiki na swojego bloga?
Banera, tła, drobnych elementów czy całego szablonu? Nie ma problemu. Grafika zajmuje się od paru lat i mogę zaoferować Ci coś wykonanego profesjonalnie i tylko dla Ciebie.


sobota, 6 października 2012

Wymiana z Antiii

Ostatnio wymiany idą mi dość powoli głównie dlatego że nie lubię robić nic na szybko i nie dokładnie. Każdy blog ma swoją duszę i staram się, żeby zrobiona przeze mnie grafika do niej pasowała. W ostatnich dniach udało mi się ukończyć grafikę dla Antiii.  Co prawda ona też cierpi na brak czasu bo nie dała rady dograć sobie etykiet ale mimo wszystko postanowiłam tą wymianę przenieść już do zakończonych.
Jest to typowy blog kosmetyczny który ostatnio skupia się bardziej na lakierach: http://ecosmetics.blogspot.com/. Zapraszam do odwiedzania :)


Ostatnio dociera też do mnie masę paczek :) Niestety mój aparat nie chce robić zdjęć i nie mogę się tym wszystkim pochwalić :( Dostałam piękne małe papierowe buciki, kartkę i breloczek od Jutki. Oraz kosmetyki od Cattie i Eweliny. Największym jednak zaskoczeniem była paczka od Elle. Dostałam na prawdę spory karton wypakowany po brzegi takimi cudami (mam nadzieje że się nie obrazi, że używam jej zdjęcia ^^):

Wszystkim za paczuchy bardzo dziękuję :).

3 komentarze: