O co chodzi?

Potrzebujesz grafiki na swojego bloga?
Banera, tła, drobnych elementów czy całego szablonu? Nie ma problemu. Grafika zajmuje się od paru lat i mogę zaoferować Ci coś wykonanego profesjonalnie i tylko dla Ciebie.


poniedziałek, 15 października 2012

Wymiana z Agą

Zanim powiem o wymianie mam takie małe ogłoszenie ogólne.

Chciałabym wszystkim podziękować, za komentarze i miłe słowa na tym i innych blogach. Staram się wszystko czytać i wasza opinia jest dla mnie ważna :). Chciałam też przeprosić, że tak rzadko się dopisuje. Wiele blogów czytuje praktycznie codziennie ale albo nie jestem u siebie i nie mam jak skomentować albo zwyczajnie jestem zajęta u siebie wymianami, które mnie ostatnio zasypują i nie mam kiedy. Mam też jakieś opory przed dopisywaniem takich bezsensownych komentarzy jak 'dzięki' albo 'miło mi' pod waszymi. Bo jest mi miło i jestem wdzięczna jak każda blogerka i to wydaje mi się takie oczywiste. Nie widzę sensu tworzyć spamu. Jak ktoś o coś pyta to odpowiem ale nabijać komentarzy nie będę przynajmniej u siebie :)

Wracając jednak do wymiany którą zakończyłam. Przyznam, że gdy Aga napisała do mnie e-mail z tym jak chciałaby aby jej blog wyglądał od razu wiedziałam co chce dla niej przygotować. Wyszło tak:
Agowe petitki większość chyba zna a kto nie zna ten niech pozna: http://agowepetitki.blogspot.com/ :)

12 komentarzy:

  1. świetny nagłówek, marzy mi się swój własny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do zapisania się do kolejki ^^ Ja z chęcią coś stworze.

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba teraz wygląd bloga Agi.

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe zaniedługo wszystkie blogerki będą miały Twoje logo :D:D
    I cieszę się, że panująca tendencja na obrazki w kółkach nie trafiła na mojego bloga:D:D:D (chociaz na stronie internetowej kółka mam, ale to juz od dawna;)

    ale dobrze ze Aga w koncu cos zmieniła w swoim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat kółka to pomysł Kasi ;) ja po prostu chciałam mieć swoje zdjęcia i tyle.

      Usuń
  4. Bardzo fajnie, podoba mi się ta odmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbierałam się i zbierałam...Robisz świetne rzeczy!dla mnie czarna magia.Idę ustawić się w kolejce-może mi się uda wymianka z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze raz to napiszę Kasiu- świetna robota
    !

    OdpowiedzUsuń
  7. ten jest poprostu idealny ;] masz talent;]

    OdpowiedzUsuń